Translate

zondag 26 november 2017

Breiwerkje

De dagen worden weer korter en dan krijg ik altijd de behoefte om meer te handwerken (in de tuin is toch niet veel meer te doen momenteel). En dit keer ben ik nog nuttig bezig ook. Vorig jaar ben ik mijn sjaal verloren. Vervelend wel, want het was een grote, warme die de wind lekker weghield van mijn keel.

Katia Polaris nr 64

Maar ik kan er natuurlijk zelf een maken. In Veenendaal, waar ik momenteel ook werk, vond ik een winkel in garens en stoffen en daar kocht ik twee bolletjes van het merk Katia, Polaris nr 64. En op Pinterest vond ik een leuk patroon, met wat gaatjes, precies goed voor een lekkere sjaal.

Patroon

Nu maar afwachten hoe het wordt. Ik ben begonnen met twee bollen, maar ik denk dat ik er bij nader inzien nog twee nodig heb. Ik heb het graag erg warm. Wanneer de sjaal af is, zal ik hier weer wat foto's laten zien. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten