Translate

dinsdag 21 maart 2017

Het is weer lente

De lente is vandaag weer begonnen en dat is natuurlijk een goede reden om mijn blog weer eens een nieuwe look te geven.

Narcissen zijn echt "lente" voor mij!

En het is niet alleen bij mijn blog lente. In de natuur loopt ook alles uit. Het is tenminste weer licht op fatsoenlijke tijdstippen. In de tuin loopt ook alles uit. De sneeuwklokjes zijn nu wel voorbij, maar de krokussen en de narcissen doen enorm hun best. En de Ribes staat op uitbarsten. En alle andere struiken en planten zitten ook vol blaadjes en knopjes.

Deze zonnebloemen worden dus echt heel groot. 

Inmiddels is bij mij de tuinierkoorts weer aardig toegeslagen. De tuinbonen staan inmiddels in de moestuin, en daar heb ik nu ook wortels uitgezaaid. Maar in mijn eigen vensterbank komt de broccoli en zonnebloemen inmiddels ook aardig op. Ik heb dit jaar gekozen voor Gigantische zonnebloemen en ik heb de kinderen verteld dat deze groter zullen worden dan vrienden +D en +M en dat kunnen ze maar moeilijk geloven. Maar inmiddels hebben ze toch wel gezien dat die zonnebloemen elke dag merkbaar groeien. Dus wie weet...

In ieder geval tel ik de dagen tot ik weer kan gaan oogsten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten