Translate

dinsdag 22 november 2016

Rabarberwodka

Een tijd geleden berichtte ik hier al over de dingen die ik had uitgespookt met mijn Rabarber. Ik had het onder andere laten trekken in Wodka.

In Mei

En nu zijn we een half jaar verder en heb ik de Wodka uitgeschonken, door neteldoek via een trechter in een grote fles. En toen kon ik de Rabarber nog flink uitknijpen ook. Dat leverde toch een liter Wodka met een vage bruin gele kleur op. Die ging meteen de koelkast in.

Ìn November

Later die avond kwamen er mensen langs voor een rondje Agricola en heb ik de Wodka maar aangebroken. Hij was wat zuurder dan ik had verwacht, maar had toch een fruitig randje. Wodka puur is iets waar ik echt voor in de stemming moet zijn, misschien dat dit zijn weg eerder zal vinden naar de cocktails met Wodka.
Ik heb nog meer fruit in alcohol laten trekken, maar daarvoor moet ik nog even geduld oefenen. Ik houd jullie op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten