Translate

zaterdag 29 oktober 2016

Sherlock!

Hij is terug!

Sherlock komt terug mensen! En wel op 1 januari 2017. Met een katerig hoofd van de avond ervoor zal ik klaar zitten.

Zoals jullie weten heb ik de Sherlock Mania pas vrij laat ontdekt. Ik keek de serie via Netflix en kon toen heel luxe in een week of twee alle afleveringen kijken. Nu zal ik net als de rest van de wereld gewoon moeten wachten tot de BBC iedere keer weer een afleveringen uitzendt.
We weten al dat de eerste aflevering The Six Thatchers zal gaan heten. Margaret Thatcher was jarenlang de premier van Groot - Brittannië en was zeer controversieel. Zou deze aflevering over haar gaan? Of over zes verschillende dakdekkers. Je weet het niet.

Maar goed, ik ben blij met wat ik krijgen kan en zal klaar zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten