Translate

donderdag 25 oktober 2012

Breien

Een van mijn hobbies is handwerken. Ik borduur vrij veel, maar ik houd ook van breien. Nu ik een Kindle heb, moet die natuurlijk ook een beschermend hoesje hebben. Anders kan hij krassen in de tas. En dat moeten we niet hebben natuurlijk. Dus ik bedacht me dat ik met dikke wol en een kabelpatroon wel een stevige hoes zou kunnen breien.

Blijkt dat ik niet de enige ben die dat bedacht heeft. Er blijkt een hele wereld van zelfgemaakte Kindle sleeves te zijn. Wie had dat gedacht? Ik in elk geval niet. Mijn idee blijkt nog niet zo gek, de meeste gebreide Kindle sleeves  gaan voor een patroon met kabels. Dat trekt de wol wat samen, waardoor er een dikker kussen ontstaat om de kindle mee te beschermen. Handig natuurlijk.

Ik brei nog even verder.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten