Translate

woensdag 30 november 2011

Carrière

Aan het einde van het jaar loopt mijn aanstelling bij de gemeente 's-Hertogenbosch af. En hoewel het er naar uitziet dat ik via een nieuw project kan blijven bij de gemeente, is er nog niets zeker. Vandaar dat ik vol goede moed naar De Amsterdamse RAI toog, om daar mijn neus te laten zien op de Nederlandse Carrièredagen. De overheid zou daar een eigen beurs hebben. In 2009 ben ik daar ook langs geweest. En toen waren er veel stands van verschillende ministeries, gemeenten, provincies, waterschappen en detacheerders voor de overheid.


Dat viel dit jaar vies tegen. Weinig stands en al helemaal niet gericht op de professional die een overstap wilde maken, maar op trainees. Ook belangrijk natuurlijk, maar niet waar ik naar op zoek was. Het is duidelijk te merken dat de crisis vreselijk om zich heen grijpt. Gelukkig was Sander mee en hebben we er een leuke middag Amsterdam van gemaakt. Bij de Slegte nog een nieuwe uitgave van een oud Fritz Leiber SF roman gekocht, dus het was niet een volledig verspilde dag.

De flop
Fritz Leiber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten