Translate

maandag 31 oktober 2011

Meer kraambezoek

Zondag was voor ons ook weer een drukke dag. We hadden nog een hoop op te ruimen van het familiefeest van de dag ervoor. Maar we hadden ook al weer afspraken staan.

In de morgen gingen we langs bij vrienden L. en O. die een keer per jaar een spellenweekeinde organiseren. zij zijn eigenlijk de inspiratie geweest voor de spellendagen die Sander en ik twee keer per jaar organiseren. We zijn kort geweest op de kinderspellenmorgen die op elke zondag is. Het was gezellig, we hebben Jenga gespeeld, een boekje over WALL-E gelezen en lekker koekjes gegeten en limonade gedronken.
Ik heb met gastheer L. nog een tijdje zitten praten over het Pendragon Rollenspel, waarbij je een ridder uit de tijd van Koning Arthur speelt. Ik speel het graag, maar helaas niet vaak genoeg. Ik mocht een boek lenen.

Daarna gingen we door naar vrienden M. en M. die bij ons op de galerij woonden, toen wij nog in onze flat woonden. Hun zoontje T. speelde altijd graag met onze zoon. Zij hebben korte tijd geleden een dochtertje L. gekregen. Dus daar moesten we even bij op kraambezoek. Het babietje was schattig en onze kinderen vonden het leuk om weer te kunnen spelen met hun vriendje T.
Een klok

Sander, onze zoon, Pappa M. en T. gingen toen met zijn vieren door naar Wijchen, waar een tentoonstelling was over stoommachines. Ze hebben zich vergaapt aan de mooie machines en de mannen die ze maken. Ik kletste nog wat na met Mamma M. over babys en kinderen in het algemeen. En toen viel onze dochter ook om van de slaap en was het voor ons ook tijd om te vertrekken.

En nu zitten de kiddies een film te kijken, wij eten kliekjes van gisteren en ik heb een nieuw boek om uit te pluizen.

Techno Stoom Beurs
Pendragon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten