Translate

dinsdag 29 april 2014

Het is echt heel vroeg

Lupine

In een vorige post zei ik het al, de lente komt vroeg dit jaar, maar het is ook echt waar. De natuur loopt ongeveer een maand voor op de lente van vorig jaar. En ik zie dat ook in mijn eigen tuin. De bolletjes waren er al vroeg bij, maar nu staat ook de Lupine enorm te bloeien. Alleen die in de achtertuin helaas, de prachtige lupines uit de voortuin hebben het deze winter toch opgegeven. Het verplanten zal ze teveel zijn geweest.
Gelukkig komen er wel zaailingen op, maar die zullen dit jaar toch niet bloeien ben ik bang.

De tuinbonen
Dit jaar heb ik ook tuinbonen gezaaid in de moestuin en met opzet gekozen voor tuinbonen met opvallende rode bloesems. Ze doen het al heel goed en ik hoop later in de zomer lekker veel tuinbonen te kunnen eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten