Translate

vrijdag 15 juni 2012

Nieuw werk

Sinds april 2010 werk ik voor de gemeente 's-Hertogenbosch. Eerst hield ik me bezig met de aanpak van kindermishandeling en sinds januari van 2012 met de aanpak van ouderenmishandeling. Zware materie, maar leuk werk met fijne collega's en betrokken collega's in het veld. Maar aan al het moois komt een einde. In maart 2013 zou mijn aanstelling aflopen en ik zou geen uitzicht hebben op een vaste aanstelling. Teleurstellend natuurlijk, maar het is niet anders.
In normale situaties zou ik mijn tijd volmaken en tegen het einde van die periode op zoek gaan naar iets nieuws. Maar, helaas, het is crisis en dat zal het nog wel een tijdje blijven ook. Dus een baan is niet zo makkelijk gevonden. Dus onlangs toog ik weer op het sollicitatiepad en bekeek of ik ergens een leuke functie kon vinden. vrij snel kwam ik iets tegen bij de gemeente Gennep. Daar waren ze op zoek naar een beleidsmedewerker die zich wilde verdiepen in Jeugd en Jeugdzorg-zaken.
In mei heb ik twee sollicitatiegesprekken gevoerd, en zij waren onder de indruk van mij, wat resulteerde in een mooi aanbod.

Dus...1 juli start ik bij de gemeente Gennep en zal ik afscheid genomen hebben van mijn werk bij de gemeente 's-Hertogenbosch. Goed nieuws voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten